زیبوکالا

ساخت وبلاگ

اس اس دی اینترنال پی ان وای مدل CS900 ظرفیت 240 گیگابایت

به نقل از زیبوکالا

حافظه‌ی اس اس دی «CS900» محصولی از شرکت «پی ان وای» (PNY) است. این اس اس دی در ظرفیت 240 گیگابایت ارائه شده و با استفاده از رابط SATA 3 به مادربرد کامپیوتر متصل می‌شود. فرم فاکتور این حافظه 2.5 اینچ است که می‌توان آن را در کیس‌های کامپیوتر دسکتاپ و لپ‌تاپ‌ها نصب کرد. سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی در این حافظه تا 535 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی در آن به 500 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. این سرعت، تقریبا 10 برابر حداکثر سرعتی است که در هاردیسک‌های 7200 دور بر دقیقه قابل دستیابی است. حافظه‌های اس اس دی برخلاف هارددیسک‌ها، فاقد قطعه مکانیکی برای ذخیره‌سازی اطلاعات است. همین امر باعث می‌شود که بتواند در برابر انواع صدمات مانند ضربه، لرزش و شوک مقاومت نسبتاً بسیار خوبی نشان دهند. اس اس دی‌ها گزینه‌ای بسیار عالی برای تجربه‌ی امنیت و سرعت حداکثری هستند. شرکت‌های زیادی به طراحی و تولید حافظه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات می‌پردازند که پی ان وای یکی از آن‌هاست. مدل CS900  از حافظه‌های TLC 3D NAND استفاده می‌کند و حافظه‌ای سریع به حساب می‌آید.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 116 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 18:51

اس اس دی اینترنال پی ان وای مدل CS900 ظرفیت 240 گیگابایت

به نقل از زیبوکالا

حافظه‌ی اس اس دی «CS900» محصولی از شرکت «پی ان وای» (PNY) است. این اس اس دی در ظرفیت 480 گیگابایت ارائه شده و با استفاده از رابط SATA 3 به مادربرد کامپیوتر متصل می‌شود. فرم فاکتور این حافظه 2.5 اینچ است که می‌توان آن را در کیس‌های کامپیوتر دسکتاپ و لپ‌تاپ‌ها نصب کرد. سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی در این حافظه تا 535 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی در آن به 500 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. این سرعت، تقریبا 10 برابر حداکثر سرعتی است که در هاردیسک‌های 7200 دور بر دقیقه قابل دستیابی است. حافظه‌های اس اس دی برخلاف هارددیسک‌ها، فاقد قطعه مکانیکی برای ذخیره‌سازی اطلاعات است. همین امر باعث می‌شود که بتواند در برابر انواع صدمات مانند ضربه، لرزش و شوک مقاومت نسبتاً بسیار خوبی نشان دهند. اس اس دی‌ها گزینه‌ای بسیار عالی برای تجربه‌ی امنیت و سرعت حداکثری هستند. شرکت‌های زیادی به طراحی و تولید حافظه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات می‌پردازند که پی ان وای یکی از آن‌هاست. مدل CS900  از حافظه‌های TLC 3D NAND استفاده می‌کند و حافظه‌ای سریع به حساب می‌آید.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 102 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 18:51

اس اس دی اینترنال سامسونگ مدل EVO 870 ظرفیت 250 گیگابایت

به نقل از زیبوکالا

هر کامیپوتری نیازمند به یک کارت حافظه است که بتواند اطلاعات بیشماره کاربرانش را ذخیره سازی کند. حافظه‌ها فضا و مدل‌های گوناگونی دارند و به لطف پیشرفت‌های دنیای فناوری، روزانه کارت حافظه‌های قوی با قدرت پردازش بالای تولید می‌شود. حافظه اس اس دی از آن دسته کارت حافظه‌های بسیار مناسب و کارآمد است که نصب آن روی لپ‌تاپ می‌تواند بسیار موثر باشد. اینترنال از شرکت‌های بسیار بزرگ و پیشرفته در زمینه فناوری است که محصولات آن جز بهترین‌های بازار هستند. پس برای خرید هارد اس اس دی می‌‌توان روی محصولات این برند حساب باز کرد. اس اس دی اینترنال سامسونگ مدل 870 EVO PLUS ازجمله هارد دیسک‌های بسیار خوب موجود در بازار است که می‌توانید با خیال راحت آن را برای سیستم خود خریداری کنید. این هارد دیسک 250 گیگابایت ظرفیت دارد که فضای مناسبی را در اختیار شما برای ذخیره سازی تمام اطلاعاتتان می‌دهد. از ویژگی‌های برتر این اس اس دی برند سامسونگ، باید به قابلیت مقاوم در برابر لرزش آن اشاره کرد.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 110 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 18:50

1399370 - هارد اکسترنال سیگیت مدل Backup Plus Slim ظرفیت 1 ترابایت

به نقل از زیبوکالا

هارد اکسترنال «Backup Plus Slim» یک محصول خوش‌ساخت و باریک بوده که توسط شرکت «سیگیت» روانه‌ی بازار شده است. هارداکسترنال Seagate Backup Plus Slim نسخه‌ی جدیدتر Seagate Backup Plus بوده که باریک‌تر و سبک‌تر شده است. هارددیسک Seagate Backup Plus Slim با ضخامتی در حدود 12 میلی‌متر یکی از باریک‌ترین هارددیسک‌های بازار است. بک‌آپ پلاس اسلیم از طریق رابط USB 3.0 به دستگاه موردنظر شما متصل می‌شود و از طریق همین رابط، وظیفه‌ی تأمین انرژی و جابه‌جایی اطلاعات را بر عهده دارد؛ این محصول علاوه‌بر باریک‌بودن، سریع هم است و می‌تواند اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال دهد. این هارد اکسترنال برای بک‌آپ گرفتن از اطلاعات، به نرم‌افزاری با رابط کاربری بسیار ساده تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های این هارددیسک می‌توان به قابلیت ذخیره‌ی عکس‌های شبکه‌های اجتماعی به‌صورت خودکار و به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدئوهای شبکه‌های اجتماعی تنها با یک کلیک و قابلیت گرفتن بک‌آپ‌ از طریق تلفن همراه اشاره کرد. بدنه‌ی این Backup Plus Slim از جنس آلومینیوم و بسیار خوش‌ساخت است و در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، قرمز و آبی در دسترس شماست.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 104 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 18:50

6051652e781958ff3b2fc0d5a528f739ba99844c - هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 1 ترابایت

به نقل از زیبوکالا

هارد دیسک‌ اکسترنال مدل «Elements» محصول شرکت «وسترن دیجیتال» (Weste Digital) است. این هارد اکسترنال از طراحی زیبا با ابعاد کوچک و وزن سبک بهره می‌برد و دارای هد 2.5 اینچی است. هارد Elements شباهت زیادی با هارد دیسک‌های سری «مای پاسپورت» (My Passport) شرکت وسترن دیجیتال دارد. طراحی باریک هارددیسک اکسترنال Elements به نحوی است که حس خوبی از ذوق و هنر طراحان را در ذهن متبادر می‌کند و باعث می‌شود از داشتن‌اش به خود ببالید. طراحی باریک این محصول باعث می‌شود به راحتی درون کیف لپ‌تاپ یا کوله‌پشتی قرار بگیرد و حجم زیادی هم اشغال نکند. هارددیسک Elements از رابط پرسرعت USB 3.0 برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند که به‌صورت تئوریک قادر است اطلاعات را با حداکثر سرعت پنج گیگابیت بر ثانیه (640 مگابایت بر ثانیه) منتقل کند. البته اگر لپ‌تاپی در اختیار دارید که به نسخه‌های قبلی پورت USB مجهز است و تصمیم به تهیه‌ی این هارددیسک گرفته‌اید، نباید هیچ نگرانی‌ای به دل راه دهید؛ چرا که پورت USB3.0 از نسخه‌ی 2.0 و 1.1 هم پشتیبانی می‌کند. این محصول خوش‌ساخت و قابل اطمینان، انرژی مورد نیاز خود را از طریق رابط USB تأمین می‌کند؛ بنابراین نیازی نیست یک آداپتور برق با وزنی اضافی را همیشه همراه خود داشته باشید.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 103 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 18:50

اس اس دی اینترنال پی ان وای مدل CS900 ظرفیت 120 گیگابایت

به نقل از زیبوکالا

حافظه‌ی اس اس دی «CS900» محصولی از شرکت «پی ان وای» (PNY) است. این اس اس دی در ظرفیت 120 گیگابایت ارائه شده و با استفاده از رابط SATA 3 به مادربرد کامپیوتر متصل می‌شود. فرم فاکتور این حافظه 2.5 اینچ است که می‌توان آن را در کیس‌های کامپیوتر دسکتاپ و لپ‌تاپ‌ها نصب کرد. سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی در این حافظه تا 515 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی در آن به 490 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. این سرعت، تقریبا 10 برابر حداکثر سرعتی است که در هاردیسک‌های 7200 دور بر دقیقه قابل دستیابی است.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

 

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 115 تاريخ : جمعه 21 مرداد 1401 ساعت: 6:05

حافظه SSD وسترن دیجیتال مدل GREEN WDS1TB2G0A ظرفیت 1 ترابایت

به نقل از زیبوکالا

  • ظرفیت: 1 ترابایت

  • سرعت نوشتن اطلاعات: تا ۴۳۰ مگابایت بر ثانیه

  • سرعت خواندن اطلاعات : تا ۵۴۵ مگابایت بر ثانیه

  • نوع رابط: SATA ۳.۰

  • وزن: ۳۲ گرم

  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر لرزش

مشاهده ادامه مطلب + خرید

 

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 118 تاريخ : جمعه 21 مرداد 1401 ساعت: 6:04

حافظه اس اس دی لکسار مدل NS100 ظرفیت 128 گیگابایت

به نقل از زیبوکالا

امنیت اطلاعات تقریباً برای تمام کاربران بسیار مهم است ولی هارددیسک‌ها به دلیل آن‌که برای ذخیره‌سازی اطلاعات از قسمت‌های الکترومکانیکی استفاده می‌کنند در برابر ضربات، شوک‌ها و لرزش‌ها بسیار حساس هستند و احتمال آسیب‌دیدگی‌ آن‌ها و از دست رفتن اطلاعات وجود دارد. حافظه‌های SSD برخلاف هارددیسک‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات از هیچ‌گونه قسمت مکانیکی استفاده نمی‌کنند و این ویژگی باعث بالا رفتن امنیت آن‌ها می‌شود. حافظه اس اس دی مدل «NS100» محصولی از شرکت «لکسار» (Lexar) است که با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار شده است.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 108 تاريخ : جمعه 21 مرداد 1401 ساعت: 5:59

حافظه اس اس دی لکسار مدل NS100 ظرفیت 128 گیگابایت

به نقل از زیبوکالا

امنیت اطلاعات تقریباً برای تمام کاربران بسیار مهم است ولی هارددیسک‌ها به دلیل آن‌که برای ذخیره‌سازی اطلاعات از قسمت‌های الکترومکانیکی استفاده می‌کنند در برابر ضربات، شوک‌ها و لرزش‌ها بسیار حساس هستند و احتمال آسیب‌دیدگی‌ آن‌ها و از دست رفتن اطلاعات وجود دارد. حافظه‌های SSD برخلاف هارددیسک‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات از هیچ‌گونه قسمت مکانیکی استفاده نمی‌کنند و این ویژگی باعث بالا رفتن امنیت آن‌ها می‌شود. حافظه اس اس دی مدل «NS100» محصولی از شرکت «لکسار» (Lexar) است که با ظرفیت 128 گیگابایت روانه بازار شده است.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 123 تاريخ : جمعه 21 مرداد 1401 ساعت: 5:59

اس اس دی اینترنال سامسونگ مدل EVO 870 ظرفیت 500 گیگابایت

به نقل از زیبوکالا

اس اس دی سامسونگ مدل EVO 870 دارای ظرفیت 500 گیگابایت حافظه است و از طریق رابط ساتا (SATA) به سیستم شما (کامپیوتر و لپ تاپ) متصل می شود و سرعت بالایی را به شما ارائه می دهد.این اس اس دی دارای سایز 2.5 اینچ ، کنترلر Samsung MKX است.همچنین با پشتیبانی از قابلیت تحمل در برابر شوک 1,500G & 0.5ms به خوبی از اطلاعات شما محافظت می کند.در این اس اس دی حداکثر سرعت خواندن اطلاعات برابر 560 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن هم 530 مگابایت بر ثانیه می باشد.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 114 تاريخ : جمعه 21 مرداد 1401 ساعت: 5:58

samsung 860 evo ssd drive 500gb - اس اس دی اینترنال سامسونگ مدل 860 Evo ظرفیت 500 گیگابایت

به نقل از زیبوکالا

یکی از جدیدترین محصولات  شرکت سامسونگ، درایو اس‌اس‌دی «860EVO » است. سریEVO 860سامسونگ با استفاده از حافظه‌های  V-NAND تولید شده ‌است و سرعت و پایداری فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. با تهیه‌ی این درایو SSD می‌توانید روزانه به صورت میانگین تا 42 گیگابایت داده را روی آن کپی کنید و با چنین نرخ انتقالی تا 10 سال از یک درایو SSD با بهترین کیفیت و بیشترین سرعت بهره‌مند شوید.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 4:03

به نقل از زیبوکالا

هارددیسک اینترنال «WD2000FYYZ» محصولی از شرکت «وسترن دیجیتال» است که در گروه هارددیسک‌های سری طلایی این شرکت قرار می‌گیرد. شرکت وسترن دیجیتال، سری طلایی هارددیسک‌های اینترنال خود را برای استفاده در دیتاسنترها طراحی کرده است. هارددیسک WD2000FYYZ از طریق رابط SATA3.0 به رایانه‌ی شما متصل می‌شود. درگاه SATA3.0 می‌تواند حداکثر تا سرعت 6 گیگابیت بر ثانیه به انتقال اطلاعات بپردازد که مقدار بسیار مناسبی برای کاربرانی است که می‌خواهند با سرعت زیاد به انتقال اطلاعات بپردازند.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 4:03

به نقل از زیبوکالا

اس اس دی سامسونگ مدل EVO 870 دارای ظرفیت 250 گیگابایت حافظه است و از طریق رابط ساتا (SATA) به سیستم شما (کامپیوتر و لپ تاپ) متصل می شود و سرعت بالایی را به شما ارائه می دهد.این اس اس دی دارای سایز 2.5 اینچ ، کنترلر Samsung MKX است.همچنین با پشتیبانی از قابلیت تحمل در برابر شوک 1,500G & 0.5ms به خوبی از اطلاعات شما محافظت می کند.در این اس اس دی حداکثر سرعت خواندن اطلاعات برابر 560 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن هم 530 مگابایت بر ثانیه می باشد.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 4:03

به نقل از زیبوکالا

حافظه‌های SSD برخلاف هارددیسک‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات از هیچ‌گونه قسمت مکانیکی استفاده نمی‌کنند و این ویژگی باعث بالا رفتن امنیت آن‌ها می‌شود. حافظه اس¬اس¬دی مدل «NS100» محصولی از شرکت (Lexar) است که با ظرفیت 256 گیگابایت روانه بازار شده است. حافظه‌ NS100 از نوع اینترنال بوده و از طریق رابط SATA3.0 به رایانه شما متصل می‌شود و سرعت انتقال اطلاعات بالا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 82 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 4:03

به نقل از زیبوکالا

یکی از جدیدترین محصولات  شرکت سامسونگ، درایو اس‌اس‌دی «860EVO » است. سریEVO 860سامسونگ با استفاده از حافظه‌های  V-NAND تولید شده ‌است و سرعت و پایداری فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. با تهیه‌ی این درایو SSD می‌توانید روزانه به صورت میانگین تا 42 گیگابایت داده را روی آن کپی کنید و با چنین نرخ انتقالی تا 10 سال از یک درایو SSD با بهترین کیفیت و بیشترین سرعت بهره‌مند شوید.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 82 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 4:03

به نقل از زیبوکالا

«سامسونگ» یکی از شرکت‌های فعال در عرصه‌ی تولید قطعات نیمه‌هادی است و در زمینه‌ی تولید حافظه‌های SSD هم سابقه‌ی درخشانی دارد. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، درایو اس‌اس‌دی «860EVO » است. EVO 860سامسونگ با استفاده از حافظه‌های  V-NAND تولید شده ‌است و سرعت و پایداری فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. با تهیه‌ی این درایو SSD می‌توانید روزانه به صورت میانگین تا 42 گیگابایت داده را روی آن کپی کنید و با چنین نرخ انتقالی تا 10 سال از یک درایو SSD با بهترین کیفیت و بیشترین سرعت بهره‌مند شوید.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 188 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 17:39

quality,q 70 - هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Blue WD10EZEX ظرفیت 1 ترابایت

به نقل از زیبوکالا

هارددیسک اینترنال «وسترن دیجیتال» مدل «WD10EZEX» با ظرفیت 1 ترابایت، در سری آبی تولید شده است. هارددیسک‌های داخلی سری Blue، جزو سری میان‌رده و باکیفیت کمپانی وسترن دیجیتال هستند. این سری از هارددیسک‌های وسترن دیجیتال نسبت به کارآیی و امکاناتی که به شما ارائه می‌دهند، بسیار خوش‌قیمت هستند و طیف وسیعی از ظرفیت و کارآیی را در اختیار شما می‌گذارند. سایز هد هارددیسک‌های سری آبی 3.5اینچی بوده و سرعت چرخش هد نیز 7200 دور در دقیقه (7200rpm) است. حافظه‌ی کش این سری 8 تا 64 مگابایت است و اصولاً از طریق دو رابط SATA II با سرعت 3 گیگابیت بر ثانیه و SATA III با سرعت 6 گیگابیت بر ثانیه به کامپیوتر شما متصل می‌شوند.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 120 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 17:39

به نقل از زیبوکالا

برای ذخیره سازی اطلاعات در سیستم‌های حفاظتی به هارد‌های اینترنال نیاز است تا از چندین دستگاه به طور همزمان پشتیبانی کند و بدون وقفه اطلاعات را در خود ذخیره کند.هارددیسک اینترنال «WD40PURZ» از تولیدات شرکت «وسترن دیجیتال» (Weste Digital) است. این مدل در خانواده‌ی بنفش (Purple) سازنده جای می‌گیرد و برای استفاده از سیستم‌های حفاظتی ساخته شده‌ است. در سیستم‌های حفاظتی و DVRها به هارددیسکی با توانایی ذخیره‌ی پیوسته‌ی داده‌ها نیاز است و باید بتواند هر روز، حجم زیادی از داده‌ها را ذخیره کند. در WD40PURZ سازوکاری وجود دارد که امکان نوشته‌شدن بی‌وقفه‌ی اطلاعات را فراهم می‌کند.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 108 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 17:39

به نقل از زیبوکالا

محصول «WDS240G1G0A» شرکت وسترن دیجیتال (Weste Digital)، یک حافظه SSD اینترنال 240 گیگابایتی است، که دارای فرم فاکتور 2.5 اینچی است. از طریق رابط پرسرعت SATA3، که قابلیت انتقال اطلاعات، تا 6گیگابیت بر ثانیه را دارا است، به مادربرد کامپیوتر متصل می‌شود. این حافظه‌ی SSD از سری محصولات «Green» شرکت وسترن به‌شمار می‌آید. خصوصیت مشترک همه‌ی محصولات این سری، مصرف انرژی بسیار کم آنها‌ است، و گزینه‌ی بسیار خوبی برای استفاده به‌عنوان حافظه‌ی کمکی سیستم کامپیوتر، در کنار هارد دیسک می‌تواند باشد.

مشاهده ادامه مطلب + خرید

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 177 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 17:39

 

quality,q 70 - حافظه SSD وسترن دیجیتال مدل GREEN WDS120G1G0A ظرفیت 120 گیگابایت

به نقل از زیبوکالا

حافظه‌ی SSD اینترنال «WDS120G1G0A» شرکت «وسترن دیجیتال»  (Weste Digital)، با ظرفیت 120 گیگابایت، دارای فرم فاکتور 2.5اینچی است و از طریق رابط پرسرعت SATA3 که قابلیت انتقال اطلاعات، تا 6گیگابیت بر ثانیه را دارد، به مادربرد کامپیوتر متصل می‌شود. این حافظه‌ی SSD از سری محصولات «Green» شرکت وسترن به ‌شمار می‌آید. خصوصیت مشترک همه‌ی محصولات این سری، مصرف انرژی بسیار کم آن‌ها‌ست و گزینه‌ی بسیار خوبی برای استفاده به‌عنوان حافظه‌ی کمکی سیستم کامپیوتر، در کنار هارددیسک می‌تواند باشد.

 

مشاهده ادامه مطلب + خرید

 

زیبوکالا...
ما را در سایت زیبوکالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زیبوکالا بازدید : 111 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 17:39